Polis Yeni Yıl Denetiminde Sürücülere Çikolata Dağıttı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Polis Yeni Yıl Denetiminde Sürücülere Çikolata Dağıttı

01.01.2024 03:56

Düzce'de polis ekipleri, yılın ilk denetiminde sürücülere ceza yerine çikolata dağıttı. Yeni yılın ilk saatlerinde yapılan denetimde sürücüler, kazasız bir yıl temennisinin yanı sıra çikolata da aldılar.

Polis bu sefer çikolata dağıttı

DÜZCE - Düzce'de polis ekipleri yılın ilk denetiminde sürücülere bu sefer ceza yerine çikolata dağıttı.

Yeni yılın ilk saatlerinde Düzce İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerince denetim gerçekleştirildi. Yapılan denetimde sürücülerin yeni yılı kutlandı. Kazasız bir yıl temennisi ile durdurulan sürücülere ayrıca çikolata da dağıtıldı. Sürücüler denetimde bu sefer ceza yerine çikolata yedi.

Kaynak: İHA

Son Dakika 3.Sayfa Polis Yeni Yıl Denetiminde Sürücülere Çikolata Dağıttı - Son Dakika


Advertisement