Zam Yapan Minibüslere Ceza Yağdı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Zam Yapan Minibüslere Ceza Yağdı

23.10.2018 09:59

Zam yapan minibüslere ceza yağdı Bursa'da minibüsçülerin ücretlere zam yapmasının ardından Bursa Büyükşehir Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri 300'e yakın araca 259 liradan ceza kestiBURSA - Bursa'da minibüsçülerin taşıma ücretlerine belediyeden habersiz zam yapması üzerine harekete geçen...

Zam yapan minibüslere ceza yağdı

Bursa'da minibüsçülerin ücretlere zam yapmasının ardından Bursa Büyükşehir Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri 300'e yakın araca 259 liradan ceza kesti

BURSA - Bursa'da minibüsçülerin taşıma ücretlerine belediyeden habersiz zam yapması üzerine harekete geçen zabıta ekipleri, 300'e yakın araca ceza kesti.

Minibüs ücretlerine bir gecede 50 kuruş zam yapıldı. Bunun üzerine Bursa Büyükşehir Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, harekete geçti. Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş'ın zammın kanunsuz olduğunu, gereken müdahalenin yapılacağını açıkladı. Bunun ardından zabıta ekipleri denetimlerini sıklaştırdı. Yetişkinler için tarife 2.50 TL'den 3 TL'ye ve öğrenciler için 2.25 TL'den 2.75 TL'ye çıkarıldı. Zam sonrası Alo 153 Zabıta Hattı kitlendi. Vatandaşlardan gelen şikayetler üzerine şehrin belli bölgelerinde denetimler yapan zabıta ekipleri, yaklaşık 300 araca 259 liradan ceza kesti. Minibüslere asılan fiyat tarifesini kaldıran ekipler, denetimlerin süreceğini söyledi. Öte yandan minibüsçüler ise uzun zamandır zam yapmadıklarını iddia etti.

Kaynak: İHA

Son Dakika Genel Zam Yapan Minibüslere Ceza Yağdı - Son Dakika


Advertisement