Karda Aç Kalan Baykuş, Belediyede Tedaviye Alındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Karda Aç Kalan Baykuş, Belediyede Tedaviye Alındı

Karda Aç Kalan Baykuş, Belediyede Tedaviye Alındı
23.01.2012 12:26

Zonguldak'ın Alaplı İlçesi'nde, kar yağışı nedeniyle aç kalarak bitkin düşen baykuş, belediye veteriner hekimliğince tedaviye alındı.

Zonguldak'ın Alaplı İlçesi'nde, kar yağışı nedeniyle aç kalarak bitkin düşen baykuş, belediye veteriner hekimliğince tedaviye alındı.

Dün akşam saatlerinde bir sürücü, Zonguldak- İstanbul Karayolu'nun Ereğli ile Alaplı arasındaki bölümünde yol kenarında hareketsiz duran bitkin haldeki baykuşu gördü. Sürücünün haber vermesi üzerine Alaplı Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekiplerince bulunduğu yerden alınan baykuş, Belediye Veteriner Hekimliği'nde tedaviye alındı. Muayenesinde herhangi bir yaraya rastlanmayan baykuşun, kar yağışı ve soğuk hava nedeniyle aç kalarak üşümesi sonucu bitkin düştüğü belirlendi. Zabıta Memuru Ahmet Akbaş, beslenme ve ısınma gereksinimleri sağlanan baykuşun, tam anlamıyla sağlığına kavuştuktan sonra doğaya bırakılacağını söyledi. - Zonguldak/ Alaplı

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Karda Aç Kalan Baykuş, Belediyede Tedaviye Alındı - Son Dakika


Advertisement