Kartepeli Karateciler Milli Takım Kampına Gittiler - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kartepeli Karateciler Milli Takım Kampına Gittiler

Kartepeli Karateciler Milli Takım Kampına Gittiler
19.11.2012 17:50

Başarılı karateciler hafta sonu kampa katılmak için Antalya'ya gittiler.

Geçtiğimiz aylarda Sakarya'da yapılan Marmara Bölgesi Karate Şampiyonası'nda yıldız, ümitler ve gençler kategorisinde ilk üçe giren Kartepe Belediyesi Gençlerbirliği Spor Kulübü'nün 8 karatecisi Karate Federasyonu Milli Takım Sporcu Gelişim Kampına katılmaya hak kazanmıştı.

Kartepe Belediyesi Gençlerbirliği Spor Kulübü karatecilerilerinden Beyza Arslan, Emirhan Özdemir, Gizem Özdemir, Ebru Çidemli, Bedirhan Aydın, Alaaddin Altay, Osman Kaya ve Ceylan Bitimli 2 Aralık 2012 tarihine kadar Antalya Kemer'de düzenlenen Milli Takım Gelişim Kampında hem eğitim alacaklar hem de milli takım sporcusu olup uluslar arası yarışmalarda ülkemizi temsil etmek için ter dökecekler.

Belediye Başkanı Şükrü Karabalık da, ilçeden uğurlanan karatecilere milli takım kampında kendisilerine başarı dileklerinde bulundu.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Kartepeli Karateciler Milli Takım Kampına Gittiler - Son Dakika


Advertisement