Geçtiğimiz aylarda Sakarya'da yapılan Marmara Bölgesi Karate Şampiyonası'nda yıldız, ümitler ve gençler kategorisinde ilk üçe giren Kartepe Belediyesi Gençlerbirliği Spor Kulübü'nün 8 karatecisi Karate Federasyonu Milli Takım Sporcu Gelişim Kampına katılmaya hak kazanmıştı.
Kartepe Belediyesi Gençlerbirliği Spor Kulübü karatecilerilerinden Beyza Arslan, Emirhan Özdemir, Gizem Özdemir, Ebru Çidemli, Bedirhan Aydın, Alaaddin Altay, Osman Kaya ve Ceylan Bitimli 2 Aralık 2012 tarihine kadar Antalya Kemer'de düzenlenen Milli Takım Gelişim Kampında hem eğitim alacaklar hem de milli takım sporcusu olup uluslar arası yarışmalarda ülkemizi temsil etmek için ter dökecekler.
Belediye Başkanı Şükrü Karabalık da, ilçeden uğurlanan karatecilere milli takım kampında kendisilerine başarı dileklerinde bulundu.
Son Dakika › Güncel › Kartepeli Karateciler Milli Takım Kampına Gittiler - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.