Küçükçekmece'de Telefon Kullanan Kadın Sürücüye Para Cezası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Küçükçekmece'de Telefon Kullanan Kadın Sürücüye Para Cezası

Küçükçekmece\'de Telefon Kullanan Kadın Sürücüye Para Cezası
26.06.2024 15:35

İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, motosikletiyle seyir halindeyken telefon kullanan bir kadın sürücüyü tespit etti. Sosyal medyada paylaşılan görüntüler üzerine yapılan çalışmada, sürücünün trafiği yavaşlattığı belirlendi. Kadın sürücüye, taşıt yolu üzerinde duraklamanın yasak olduğu yerde duraklama ve saygısızca araç kullanma suçlarından 1380 lira para cezası verildi.

Küçükçekmece'de motosikletiyle seyir halindeyken telefon kullanarak trafiği yavaşlattığı tespit edilen kadın sürücüye 1380 lira para cezası verildi.

İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, bazı sosyal medya platformlarında paylaşılan görüntüler üzerine yaptığı çalışmada, bir sürücünün D-100 Karayolu yan yolda motosikletiyle seyir halindeyken cep telefonu kullanarak trafik akışını yavaşlattığını belirledi.

Motosikletin plaka bilgilerinden kimliği belirlenen kadın sürücü D.G. polis ekiplerince yakalandı.

Sürücüye, Karayolları Trafik Kanunu'nun "taşıt yolu üzerinde duraklamanın yasaklandığı yerde duraklamak" ve "saygısızca araç kullanmak" maddelerinden 1380 para cezası uygulandı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Küçükçekmece'de Telefon Kullanan Kadın Sürücüye Para Cezası - Son Dakika


Advertisement