Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından Manisa Emniyetine tahsis edilen yeni araçlar, düzenlenen törenle hizmete alındı.
İçişleri Bakanlığı tarafından trafik kazası nedeniyle ölümlü ve ciddi yaralanmaları en aza indirmek ve kaza nedeniyle yaşanan sosyo ekonomik kayıpların ortadan kaldırılması, trafiğin düzenlenmesi ve denetlenmesi için kente gönderdiği araçlar İl Emniyet Müdürlüğü'ne teslim edildi.
Yeni araçlar, İl Emniyet Müdürlü Fevzi Bilgiç ve trafik hizmetleri personelinin katıldığı törenle hizmete alındı.
Son Dakika › Güncel › Manisa Emniyet Müdürlüğünün Yeni Araçları Hizmete Girdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.