Marmaris'te İki Takımın Taraftarı Ortak Kutlama Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Marmaris'te İki Takımın Taraftarı Ortak Kutlama Yaptı

Marmaris\'te İki Takımın Taraftarı Ortak Kutlama Yaptı
12.05.2012 23:26

-muğla'nın Marmaris İlçesi'nde binlerce Galatasaray taraftarı şampiyonluk kutlamaları için sokağa döküldü.

-muğla'nın Marmaris İlçesi'nde binlerce Galatasaray taraftarı şampiyonluk kutlamaları için sokağa döküldü. Kutlamalara Fenerbahçelilerin de katıldığı görüldü.

Maçın bitiş düdüğünün ardından Atatürk ile Cumhuriyet Caddesi'nde Galatasaraylı taraftarlar motosiklet ve araçlardan oluşan 4 kilometrelik konvoy oluşturdu. Galatasaray formasını giyen ve bayrağı kapan taraftarlar Atatürk Anıtı önünde toplanarak havai fişek ve konfeti attı. Yabancı turistlerin de katıldığı kutlamalara bir grup Fenerbahçe taraftarı da eşlik etti. Marmaris Fenerbahçe Derneği önünde toplanan iki takımın taraftarları ortak kutlama yaptı. Hiçbir olayın çıkmadığı kutlamalarda motorlu trafik polisleri Galatasaray taraftarı motosiklet grubuna eşlik ederek destek verdi. Toplanan binlerce Galatasaray taraftarı Kordon Caddesi'nden başlayarak yabancı turistlerin yoğun olduğu Yat Limanı'na kadar yürüyerek 'En büyük cimbom', 'kupa bizim hakkımızdı', 'Fener seni bahçene gömdük' sloganları ile ilçeyi inletti. Galatasaray taraftarını gören restoran ile kafeteryalarda oturan yabancı turistler alkışlarla destek verdi. - Muğla/ Marmaris

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Marmaris'te İki Takımın Taraftarı Ortak Kutlama Yaptı - Son Dakika


Advertisement