Aladağ Memur Sen heyeti, Kaymakam Abdullah Demirdağ'ı ziyaret etti.
Demirdağ, ziyarette hep birlikte ilçede güzel çalışmalara imza atacaklarını belirtti.
Demirdağ, "Geldiğim yerde güzel çalışmalarımız oldu. Burada da birlikte güzel çalışmalara imza atacağımızı düşünüyorum. Birlik ve beraberlik içerisinde her türlü olumsuzlukları çözüp Aladağ için güzel hizmetleri gerçekleştireceğimize inanıyorum. Millet olarak zor günlerden geçiyoruz. Fakat aziz milletimiz bu zorlukların da üstesinden gelmeyi bilecektir." diye konuştu.
Eğitim Bir Sen ilçe Başkanı Asuman Aydın da sendika ailesi olarak Demirdağ'ın göreve başlaması nedeniyle ziyaret ettiklerini belirtti.
Son Dakika › Güncel › Memur Sen'den Kaymakam Demirdağ'a Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.