Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk'ün annesi Zübeyde Hanım, ölümünün 93. yıl dönümünde mezarı başında anıldı.
Zübeyde Hanım'ın Karşıyaka'daki mezarı başında düzenlenen törende, Karşıyaka Kaymakamı Sadettin Yücel, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, siyasi parti ve sivil toplum örgütlerinin temsilcileri mezara çelenk koydu.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından Türkiye Anneler Derneği ve Türk Kadınlar Birliği temsilcileri de törende birer konuşma yaptı.
Tören daha sonra sona erdi.
Son Dakika › Güncel › Zübeyde Hanım'ın Ölümünün 93. Yıl Dönümü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.