Badminton: Bulgaristan Uluslararası Gençler Turnuvası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Badminton: Bulgaristan Uluslararası Gençler Turnuvası

13.08.2017 17:22

Bulgaristan Uluslararası Gençler Badminton Turnuvası'nda, çift kadınlarda Bengisu Erçetin ile Nazlıcan İnci şampiyon oldu.

Bulgaristan Uluslararası Gençler Badminton Turnuvası'nda, çift kadınlarda Bengisu Erçetin ile Nazlıcan İnci şampiyon oldu.

Türkiye Badminton Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Pazarcık şehrinde düzenlenen turnuvada 21 ülkeden 215 sporcu mücadele etti.

Çift kadınlar kategorisinde finalde iki Türk ekibi karşı karşıya geldi. Bengisu Erçetin-Nazlıcan İnci çifti, Zehra Erdem-İlayda Nur Özelgül ikilisini yenerek şampiyonluğa ulaştı.

Türkiye, organizasyonu birer altın ve gümüş madalyayla tamamladı.

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Badminton: Bulgaristan Uluslararası Gençler Turnuvası - Son Dakika


Advertisement