Galatasaray Başkanı Cengiz'den "Teşekkür" Mesajı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Galatasaray Başkanı Cengiz'den "Teşekkür" Mesajı

Galatasaray Başkanı Cengiz\'den "Teşekkür" Mesajı
25.01.2018 13:10

Galatasaray Kulübünde başkanlık görevini devralan Mustafa Cengiz, "teşekkür" mesajı yayımladı.

Sarı-kırmızılı kulübün internet sitesinde yer alan mesajında Mustafa  Cengiz, "Başkanlık onuruna layık görülen ben ve yönetim kuruluma resmi yayın  organlarından tüm iyi dileklerini ileten başta Beşiktaş, Medipol Başakşehir ve Kayserispor kulüplerine, nezaketlerinden ötürü şahsım, yönetim kurulu ve camiam  adına teşekkür ederim." ifadelerini kullandı.
Cengiz ayrıca, "Gerek kişisel olarak yaptıkları aramalarla, gerek  sosyal medya üzerinden gönderdikleri mesajlarla bana ve yönetim kurulu  arkadaşlarıma başarı dileğinde bulunan tüm rakiplerimize, sponsorlarımıza,  üyelerimize ve büyük Galatasaray taraftarına teşekkürlerimi iletirim."  açıklamasında bulundu.

Kaynak: Skorer

Son Dakika Spor Galatasaray Başkanı Cengiz'den 'Teşekkür' Mesajı - Son Dakika


Advertisement