Petkimspor kupayla başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Petkimspor kupayla başladı

Petkimspor kupayla başladı
12.09.2022 13:56  Güncelleme: 14:17

BASKETBOL Süper Ligi'nde yeni sezona hazırlanan Aliağa Petkimspor, İstanbul'da katıldığı Göl Kupası'nı zirvede tamamladı.

BASKETBOL Süper Ligi'nde yeni sezona hazırlanan Aliağa Petkimspor, İstanbul'da katıldığı Göl Kupası'nı zirvede tamamladı. İzmir temsilcisi organizasyonda çıktığı maçlarda Ayos Konyaspor Basketbol'u 76-73, ev sahibi Onvo Büyükçekmece Basketbol'u da 71-63 yenerek 2'de 2 yaptı. Petkimspor, sezon öncesi 15-17 Eylül tarihleri arasında Yukatel Merkezefendi Belediyesi Basket ve Manisa Büyükşehir Belediyespor'un katılımlarıyla Ege Cup'a ev sahipliği yapacak.


- İzmir
Kaynak: DHA

Son Dakika Spor Petkimspor kupayla başladı - Son Dakika


Advertisement