Eskişehir'de İnşaat İşçileri Düştü: 2 Yaralı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eskişehir'de İnşaat İşçileri Düştü: 2 Yaralı

Eskişehir\'de İnşaat İşçileri Düştü: 2 Yaralı
09.10.2023 12:39  Güncelleme: 12:58

Eskişehir'de bir inşaatın üçüncü katından düşen 2 işçi hastaneye kaldırıldı. İşçilerin hayati tehlikelerinin bulunmadığı belirtildi.

Eskişehir'de çalıştıkları inşaatın 3'üncü katından düşerek yaralanan 2 işçi hastaneye kaldırıldı.

Hoşnudiye Mahallesi 734.Sokak'taki bir inşaatın üçüncü katında çalışan işçilerden İmam U. ve Sadettin B. çalıştıkları sırada dengelerini kaybederek bir alt katta bulunan emniyet filesine düştü.

Filenin yırtılması sonucu 2 işçi beton zemine düştü. Diğer işçilerin durumu bildirmesi üzerine olay yerine 112 Acil Servis, itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi.

Yaralanan işçiler, ilk müdahalelerinin ardından Yunus Emre Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Vücudunun çeşitli yerlerinde kırıklar olduğu belirlenen işçilerin hayati tehlikelerinin bulunmadığı ifade edildi.

Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.

Kaynak: AA

Son Dakika Yaşam Eskişehir'de İnşaat İşçileri Düştü: 2 Yaralı - Son Dakika


Advertisement