Ankara Orman Bölge Müdürlüğünün Planlama Semineri Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ankara Orman Bölge Müdürlüğünün Planlama Semineri Yapıldı

20.10.2014 13:48

Ankara Orman Bölge Müdürlüğünün 2015 yılı planlama semineri Beypazarı ilçesinde yapıldı.

Ankara Orman Bölge Müdürlüğünün 2015 yılı planlama semineri Beypazarı ilçesinde yapıldı.

Seminere Ankara Orman Bölge Müdür Yardımcıları Alparslan Altındaş, İbrahim Acar ile Orman İdare ve Planlama Şube Müdürü Yılmaz Tümer, Kadastro ve Mülkiyet Şube Müdürü Adnan Dinçer, İşletme Pazarlama Şube Müdürü Türker Güven, Silvikültür Şube Müdürü Ali Çanakçı, Orman Zararlılarıyla Mücadele Şube Müdürü Selçuk Demirbağ, İzin İrtifak Şube Müdürü Hakan Olgun, Beypazarı Orman İşletme Müdürü Adem Parlak, Nallıhan Orman İşletme Müdürü Feyzullah Horel, Çamlıdere Orman İşletme Müdürü Yüksel Mehmet Kara, Kızılcahamam Orman İşletme Müdürü Sait Sağlam ile  işletme şefleri katıldı.

Şube müdürleri tarafından katılımcılara, silvikültür ve amenajman çalışmaları ile işletme- pazarlama ve iş güvenliği gibi konularda bilgi verildi - Ankara

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Ankara Orman Bölge Müdürlüğünün Planlama Semineri Yapıldı - Son Dakika


Advertisement