Bandırma'nın Yeni Gümrük Müdürü Göreve Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bandırma'nın Yeni Gümrük Müdürü Göreve Başladı

Bandırma\'nın Yeni Gümrük Müdürü Göreve Başladı
16.04.2012 15:53

Bursa Uludağ Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü'ne bağlı Bandırma Gümrük Müdürü Sevgi Kaçar'ın Bursa'ya tayini sonrası boşalan göreve Sarp Gümrük Müdürü Osman Göllüce getirildi.

Bursa Uludağ Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü'ne bağlı Bandırma Gümrük Müdürü Sevgi Kaçar'ın Bursa'ya tayini sonrası boşalan göreve Sarp Gümrük Müdürü Osman Göllüce getirildi.

Yeni Gümrük Müdürü Göllüce, "Bandırma 40 ilden büyük ekonomisi, gümrüğü, limanı ile çok hareketli bir bölge.

Bandırma limanına dünyanın her ülkesinden yabancı gemi geliyor, ithalat ve ihracat çok hareketli. İstanbul'dan sonra Marmara'nın en büyük limanı Bandırma'da. Bandırma, Türkiye'nin dünyaya açılan önemli gümrük kapılarından birisi" dedi.

Bandırma'nın yeni Gümrük Müdürü Osman Göllüce'yi daire amir ve müdürleri ziyaret edip yeni görevinde başarılar diledi. - BALIKESİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Bandırma'nın Yeni Gümrük Müdürü Göreve Başladı - Son Dakika


Advertisement