Balıkesir'in Bandırma ilçesinde Bandırma Beşiktaşlılar Gençlik ve Spor Kulübü, ihtiyaç sahibi engelli küçük öğrenci için balo yaptı.
Bandırma Beşiktaşlılar Gençlik ve Spor Kulübü Başkanı Şeref Figen, günün anlam ve önemini belirten konuşmasında "Bu balo kelebek hastalığına yakalanan engelli ihtiyaç sahibi küçük öğrenci kardeşime yapılan bir yardımdır. Yardım için Beşiktaşlı futbolcuların imzaladığı forma açık artırmayla satılacak. Şimdiden herkese çok teşekkür ediyorum. Kardeşime acil şifalar diliyorum. Herkese iyi akşamlar" dedi. - BALIKESİR
Son Dakika › Yerel › Beşiktaşlılar İhtiyaç Sahibi Engelli İçin Balo Yaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.