Rize'de Çay Sektöründe Enerji Tasarrufu semineri düzenlenecek.
Rize Ticaret Borsasından yapılan yazılı açıklamada, enerji maliyetlerindeki artışın ürün maliyetlerini de artırdığı, bu nedenle günümüzde enerjiyi ekonomik kullanmanın çok önemli hale geldiği belirtildi.
Konuyla ilgili kuru çay üreten üyelerinden gelen talepler doğrultusunda Rize Ticaret Borsası ve Spirax Sarco Intervalf işbirliği ile "Çay Sektöründe Buhar Kullanımı Enerji Tasarrufu ve Enerji Geri Kazanımı" semineri düzenleneceği ifade edilen açıklamada, 22 Şubat Çarşamba günü düzenlenecek ve çay sektörüne önemli katkı sağlayacak seminere tüm kuru çay üreticilerinin davetli olduğu kaydedildi.
- RİZE
Son Dakika › Yerel › Çay Sektöründe Enerji Tasarrufu Semineri Düzenlenecek - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.