Düzce Belediyesi kent içinde bulunan kavşakları yeşillendirerek çeşitli ağaçlar dikecek.
Düzce Belediyesi çalışmaları aralıksız sürüyor. Belediye kent merkezi ile kalıcı konutları birbirine bağlayan kavşaklarda yeşillendirme çalışmaları yapacak. Kalıcı konutlar Polis Merkezi mevkiinde bulunan kavşakta şu ana kadar dolgu çalışmaları yapılıyor. Dolgu çalışmalarının ardından ise kavşaklar yeşillendirilecek ve ağaçlandırılacak.
(AY)
29.09.2012 09: 49: 53
TSI
NNNN - DÜZCE
Son Dakika › Yerel › Düzce Belediyesi Kavşakları Yeşillendirecek - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.