Batmanda, Son dönemlerde artan elektrik kesintileri eğitim ve iş dünyasından tepki alırken, bir tepki de eczanelerden geldi.
Batman Eczacılar Odası İkinci Başkanı A. Basıt Ağırman, kesintiler yüzünden hastaların saatlerce beklemek zorunda olduklarını belirterek, "Yaşanan elektrik kesintileri eczaneleri de etkiledi. Yaklaşık 7 yıldır İlaç Takip Sistemi üzerinden hastalar ilaçlarını alabiliyorlar. Doktorların yazdıkları reçeteler hastaya verilen şifre üzerinden bilgisayara okutulduktan sonra verilebiliyor. Sık sık kesilen elektrikler yüzünden hastalar eczanelerde saatlerce beklemek zorunda kalıyorlar. Bu da hastaların ilaca ulaşımını engellemek anlamına geliyor. Elektrik kesintileri yüzünden bilgisayar vb. elektrikli eşyalar da zarar görüyor. Yetkilileri bir an önce göreve davet ediyoruz. Halk sağlığını korumak adına ilgili tüm kurumların ivedilikle harekete geçmesini istiyoruz" dedi.
Son Dakika › Yerel › Batman'daki Eczacılardan Elektrik Kesintilerine Tepki - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.