Eskişehir'de çıkan bıçaklı kavgada bir kişi yaralandı.
Erenköy Mahallesi Aylak Caddesi'nde yürüyen İ.F.K'nin (25) yanında plakasını belirlenemeyen bir otomobil durdu. Otomobilden inen kişi, "eniştenin selamı var" diyerek İ.F.K'yi kolundan bıçakla yaraladı.
112 Acil Servis ekiplerince Devlet Hastanesi'ne kaldırılan İ.F.K'nin sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.
Polis, olay yerinden kaçan şüpheliyi yakalamak için çalışma başlattı.
- ESKİŞEHİR
Son Dakika › Yerel › Eskişehir'de Bıçaklı Yaralama İddiası - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.