Doğuyu Batıya bağlayan Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesi, gün içerisinde binlerce kişinin mola verip dinlendiği bir merkez haline geldi.
Yerli ve yabancı turistlerin ilgi odağı Gölbaşı, gelişip büyüyor. Dört arkadaşıyla motosikletlerle Türkiye turu yapan Engin Geçen adlı vatandaş, Gölbaşı'nın ayrı bir havaya ve doğa yapısına sahip olduğunu söyledi. Üç gün önce arkadaşlarıyla birlikte Manisa'dan Gölbaşı'ya geldiğini belirten Geçen, "Geldiğimiz için mutlu olduk. Gölbaşı Gölü'nü izlemek bile yetiyor aslında. Saatlerce burada mola verdik, gezdik dolaştık. Daha sonra Nemrut'a geçecek, oradan Şanlıurfa Balıklıgöl'e, Van Kalesi'ne, sonrada Trabzon Sümene Manastırı'na turumuzu devam ettirip, Türkiye turunu tamamlayacağız" dedi. - ADIYAMAN
Son Dakika › Yerel › Gölbaşı, Turistlerin Uğrak Yeri Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.