Çeşitli kurumlarda çalıştırılacak olan kişiler için 35 yaş üstü kriterinin getirilmesi işsizlerin tepkilerine neden oldu.
Çarşı Mahallesi Muhtarı Cemal Çerçel, " Türkiye'de en fazla işsiz ve ayrıca en fazla genç nüfus Batmanda bulunmaktadır. İl genelinde onbinlerce işsiz gencin olduğunu düşündüğümüzde yaş kriterinin 35 ve üstü olması oldukça anlamsızdır. Sadece muhtarlığını yaptığım mahallemde bile 20-35 yaş arası binlerce işsiz genç var. İlgili kurum ve yetkililerden yaş kriterinin tekrar gözden geçirilmesini bekliyoruz" dedi.
Son Dakika › Yerel › 'İşsiz Gençlerin Durumu Ne Olacak?' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.