Konak Belediyesi Dr. Selahattin Akçiçek Eşrefpaşa Kültür ve Sanat Merkezi, Köy Enstitüleri'nin kuruluşunun 72'inci yılında anlamlı bir sergiye ev sahipliği yaptı. " Türkiye'nin Geçmişindeki Yarın: Köy Enstitüleri" adlı sergide, bir döneme ışık tutan görseller, tarih sırasına göre fotoğraflar ve yazılar eşliğinde sunuldu. Serginin ardından "Tanıklarla Köy Enstitüleri" ile "4+4+4 ve Cumhuriyet Eğitim Devrimi" konulu iki panel gerçekleştirildi.
Köy Enstitüleri'nin 72'inci yılında Güncel Eğitim Sorunları başlıklı Çalıştay mandolin topluluğunun verdiği konserle başladı. Yeni Kuşak Köy Enstitüleri Derneği - İZMİR
Son Dakika › Yerel › Köy Enstitüleri'nin Yaş Gününde, Yeni Eğitim Sistemi Tartışıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.