'Lavaboya Gideceğim' Dedi 4. Kattan Atladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

'Lavaboya Gideceğim' Dedi 4. Kattan Atladı

\'Lavaboya Gideceğim\' Dedi 4. Kattan Atladı
23.08.2012 17:12

Kayseri'de, bir kişi 'lavaboya gideceğim' diyerek girdiği binanın 4.katından atlayarak intihar etmek istedi.

Kayseri'de, bir kişi 'lavaboya gideceğim' diyerek girdiği binanın 4. katından atlayarak intihar etmek istedi.

Edinilen bilgilere göre, Melikgazi İlçesi Sakarya mahallesinde yaşanan olayda 16 yaşındaki M.Ç.'nin

'lavaboya gideceğim' diyerek girdiği inşaat halindeki binanın 4. katından atlayarak intihar etmek istediği öğrenildi. 4. kattan kendini boşluğa bırakan M.Ç. şans eseri inşaatta kullanılan kum yığınının üzerine düştü.

Olayı gören inşaat işçilerinin haber vermesi sonrasında M.Ç., olay yerine gelen ambulans ile Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. İlk müdahalesi yapılan M.Ç. yoğun bakıma kaldırıldı.

Olayı gören inşaat ustası, "Kız geldi 'lavaboya gideceğim' dedi. Hemen yukarı çıktı. Arkasından erkek arkadaşı gelip kızı sordu. Oda arkasından hemen çıktı. Kız 4. kata çıkıp aşağı atladı. Aşağı indik, erkek arkadaşına 'Osman beni bırakma' dedi. Sonrada ambulans gelip götürdü" diye konuştu.

Polis olayla ilgili olarak soruşturma başlattı. - KAYSERİ

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel 'Lavaboya Gideceğim' Dedi 4. Kattan Atladı - Son Dakika


Advertisement