Eskişehir Orman Bölge Müdürlüğü ile Afyon Kocatepe Üniversitesi (AKÜ) arasında ağaçlandırma protokolü imzalandı.
AKÜ Rektörü Mustafa Solak ve Eskişehir Orman Bölge Müdürü Recep Ateş arasında imzalanan protokolle, üniversite yerleşkesindeki alanlara ağaçlandırma çalışmaları yapılacak.
Solak, imza töreninde yaptığı konuşmada, AKÜ'nün hızla geliştiğini ve büyüdüğünü, 40 bin öğrencileri olduğunu bildirdi.
Ateş de orman teşkilatı olarak, kar amacı gütmeyen her kuruma destek verdiklerini belirtti.
AKÜ'deki uygun alanlara yapraklı ve ibreli türlerden, binlerce fidan dikeceklerini bildiren Ateş, üniversitenin ağaçlandırılmasında Devlet Su İşleri (DSİ) teşkilatının da görev alacağını, topraklarda ki tuzluluk oranının düşürülmesi için drenaj kanalları açılacağını ve damla sulama sisteminin kurulacağını kaydetti.
Konuşmaların ardından imza töreni gerçekleştirildi. - Afyon
Son Dakika › Yerel › Mersin'de 9 Yaşındaki Çocuğun Darbedilerek Öldürüldüğü İddiası - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.