Muhtarlar Derneği "İsrail Vahşet Uyguluyor" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Muhtarlar Derneği "İsrail Vahşet Uyguluyor"

Muhtarlar Derneği "İsrail Vahşet Uyguluyor"
14.07.2014 11:45  Güncelleme: 11:44

Batman Tüm Muhtarlar Derneği Başkanı Masum Padir, İsrail devletinin uyguladığı vahşeti kınadıklarını söyledi.

Batmanda köy ve mahalle muhtarları adına bir açıklama yapan Tüm Muhtarlar Derneği "İsrail Vahşet Uyguluyor" açıklaması yaptı.

Padir "Yıllardır İsrail'in Filistin halkına yaptığı zulüm kabul edilemez bir insanlık ayıbıdır. Hele de dünyanın bu duruma seyirci kalması zulümden de beterdir. Sadece son günlerde atılan tonlarca bombanın Filistin halkını çocuk, kadın gözetmeden sivil vatandaşa atılması ve 150 ye yakın insanın ölümüne, 1000 civarında insanın da yaralanmasına neden olmuştur. Ayrıca Filistin'de kutsal mekanlara füze saldırısı ayrı bir alçaklıktır. Bu durum evrensel hukuk savunucularının vicdanını kanatmalıdır. Yaşanılan bu vahşetin ve İsrail'in dünya üzerinde ki hegamonyası ve diktatörlüğünün son bulması için yeryüzünde yaşayan ve vicdanı olan milyarlarca insanın yapabileceği bir takım tepkilerin olabileceğini düşünüyoruz. İsrail diktatörlüğünün ve soykırımının durması için Birleşmiş Milletleri, insan haklarını duyarlı olmaya davet ediyor ve Evrensel hukukun hakim olmasını talep ediyoruz" dedi.

Kaynak: Temsilci

Son Dakika Yerel Muhtarlar Derneği 'İsrail Vahşet Uyguluyor' - Son Dakika


Advertisement