Nevşehir'de Gazeteciler İftarda Bir Araya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Nevşehir'de Gazeteciler İftarda Bir Araya Geldi

01.08.2012 13:20

Nevşehir'de gazeteciler iftar yemeğinde bir araya geldi.

Nevşehir'de gazeteciler iftar yemeğinde bir araya geldi.

Forum Kapadokya Alışveriş Merkezi tarafından Nevşehir'de çalışan gazetecilere verilen iftar yemeğine Forum Kapadokya A.V.M. Müdürü Ersin Bal ve Pazarlama Müdürü Aykut Bolat'ın yanı sıra yerel ve ulusal haber ajanslarında çalışan gazeteciler katıldı.

İftar yemeğinde konuşan Bal," Göreve geldiğimden bu yana Nevşehir'de görev yapmakta olan gazeteci arkadaşlarımız ile hep iç içe olduk. Bizlere bugüne kadar vermiş olduğunuz desteklerden dolayı hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Bundan sonrada her zaman birlikte daha nice güzel ve başarılı yıllar geçirmek dileklerimle, iftar yemeğimize katılmanızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum" dedi.

Yayıncı: Yücel Velioğlu - NEVŞEHİR

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Nevşehir'de Gazeteciler İftarda Bir Araya Geldi - Son Dakika


Advertisement