Salihli Belediyespor'da Hedef Şampiyonluk - Son Dakika
Son Dakika Logo

Salihli Belediyespor'da Hedef Şampiyonluk

Salihli Belediyespor\'da Hedef Şampiyonluk
05.01.2013 17:37

Bayanlar Voleybol 2.Lig takımlarından Salihli Belediyespor'un Antrenörü Gül İlter, "Türkiye kupasından elendik ama ligde şampiyonluk şansımız hala devam ediyor" dedi.

Bayanlar Voleybol 2. Lig takımlarından Salihli Belediyespor'un Antrenörü Gül İlter, "Türkiye kupasından elendik ama ligde şampiyonluk şansımız hala devam ediyor" dedi.

İlter, yaptığı açıklamada, hafta içinde Teledünya Türkiye Kupası rövanş maçında Galatasaray Daikin'a 3-0 yenilerek kupadan elendiklerini anımsatarak, "İstanbul'da oynamış olduğumuz ilk maçta daha iyi mücadele etmiştik ancak ikinci maçta bunu gösteremedik. Şimdi lige bakacağız. 24 puanla ligde ikinci sıradayız. Lider Karşıyaka ile aramızdaki puan farkı bir. Yarın deplasmanda oynayacağımız Yaşam Pınarım Karşıyaka maçından galip gelerek rakibimizin puan kaybetmesini bekleyeceğiz" diye konuştu. - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Salihli Belediyespor'da Hedef Şampiyonluk - Son Dakika


Advertisement