Sarıgöl Belediyesi 40 Öğrenciyi Çanakkale'ye Gönderdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sarıgöl Belediyesi 40 Öğrenciyi Çanakkale'ye Gönderdi

Sarıgöl Belediyesi 40 Öğrenciyi Çanakkale\'ye Gönderdi
20.05.2012 13:39

Sarıgöl Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları kapsamında ilçedeki orta dereceli okullarda okuyan başarılı 40 öğrenciyi Çanakkale'ye geziye gönderdi.

Sarıgöl Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları kapsamında ilçedeki orta dereceli okullarda okuyan başarılı 40 öğrenciyi Çanakkale'ye geziye gönderdi.

Bu yıl ilk kez Çanakkale'ye öğrenci gezisi yaptıklarını belirten Sarıgöl Belediye Başkanı Ömer Karcı, "Sarıgöl Belediyesi olarak Cumhuriyet Bayramı'nda öğrencilerimizi Ankara Anıtkabir ziyaretine göndermiştik. Bu yıl orta dereceli okullarımız da okumakta olan 40 başarılı öğrencilerimizi de, Çanakkale'ye gönderdik. Beş öğretmen arkadaşımızla yapılacak olan gezi sırasında öğrencilerimiz Çanakkale Savaşları'nın yapıldığı yerleri görecekler ve bilgi edinecekler."dedi. - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Sarıgöl Belediyesi 40 Öğrenciyi Çanakkale'ye Gönderdi - Son Dakika


Advertisement