Türkiye Atletizm Federasyonu tarafından organize edilen Konya Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü, Seydişehir Kaymakamlığı, Seydişehir Gençlik Spor Müdürlüğü ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle
"Atletizmi geliştirme projesi" kapsamında ilçeler arası müsabakalar yapıldı.
Küçükler ve Yıldızlar olmak üzere iki kategoride yapılan yarışmalara, Seydişehir'in yanı sıra Derebucak ve Taşkent okullarından 60 öğrenci katıldı.
Seydişehir Kaymakamı Tuncay Sonel, yaptığı konuşmada, Atletizm Geliştirme Projesi'yle gençlerin bedensel sağlığının gelişmesi ve öğrenciler arası tanışma açısından önemli olduğunu söyledi.
Konya Atletizm İl Hakem Komite Başkanı Seyfi Ataman ise Seydişehir'de dereceye giren öğrencilerin Konya'da yapılacak müsabakadan sonra Ankara'daki Türkiye şampiyonasına katılacaklarını belirtti.
Yarışmalar sonunda Kaymakam Tuncay Sonel, Milli Eğitim Müdürü Necip Şan, Seydişehir Gençlik Spor Müdürü İbrahim Kutlu ve Seyfi Ataman, dereceye giren sporculara madalya ve başarı belgelerini verdi.
Muhabir: Kadriye Kasap/ İbrahim Yozoğlu
Yayıncı: Rıfat Yerlikaya - KONYA
Son Dakika › Yerel › Seydişehir'de Atletizm Yarışmaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.