SGK Trabzon Müdürü Musa Bulut, Araklı Belediye Başkanı Recep Çebi'yi ziyaret etti.
Bulut, makamında ziyaret ettiği Çebi ile bir süre görüştü. Çebi, Bulut'a yeni görevinde başarılar dileyerek, kurumun ilçede yürütülecek çalışmalarına destek vermeye hazır olduklarını söyledi.
Çebi, belediyeye ait bin metrekarelik arsayı, Araklı'da SGK'ya ait yeni bina yapımı için kuruma hibe ettiklerini belirterek, yeni bina yapımı için her türlü katkıyı sağlayacaklarını ifade etti.
Bulut, Çebi'ye kuruma verdiği destekten dolayı teşekkür ederek, hizmet binalarını merkez müdürlüğü olarak hizmete geçirmek için çalışmalara başladıklarını kaydetti.
Muhabir: Mustafa Solmaz
Yayıncı: Tuğba Yardımcı Mısır - TRABZON
Son Dakika › Yerel › Sgk Trabzon Müdürü Bulut, Araklı Belediye Başkanı Çebi'yi Ziyaret Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.