Turizmciler Beypazarı'nı Gezdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Turizmciler Beypazarı'nı Gezdi

22.11.2012 13:20

Türkiye Sağlık Turizmi Derneği tarafından düzenlenen Uluslararası Sağlık Turizmi Kongresi kapsamında Ankara'ya gelen turizmciler, Beypazarı'nı gezdi.

Türkiye Sağlık Turizmi Derneği tarafından düzenlenen Uluslararası Sağlık Turizmi Kongresi kapsamında Ankara'ya gelen turizmciler, Beypazarı'nı gezdi.

Etiyopya, Tunus, Yemen, Ürdün, Rusya, Kosova, Irak, Çek Cumhuriyeti gibi ülkelerinde aralarında bulunduğu 19 farklı ülkeden gelen sağlık turizmi sektörü ve hükümet temsilcileri ile Sağlık Bakanlığı ve Kültür ve Turizm Bakanlığı bürokratları, Beypazarı Belediye Başkanı Cengiz Özalp'i makamında ziyaret etti.

Kosova Sağlık Bakan Yardımcısı Kadir Hüseyin, Ankara'ya kongre için geldiklerini ve çevreyi gezdiklerini belirterek, "Beypazarı'nda da bir potansiyel olduğunu öğrendik. Sağlık turizmi için Türkiye'ye gelmek isteyenleri ülkelerimizde teşvik edeceğiz. Ülkelerimize döndüğümüzde bir rapor hazırlayıp sayın bakanımıza sunacağız ve hazırlanan raporu tüm hastanelere vereceğiz. Bu rapor bir çağrı niteliğinde olacak. Yani gittik, gördük, sizde gidiniz şeklinde bir tavsiye niteliğinde olacak" dedi.

Bakan yardımcısı Beypazarı'nı çok güzel bulduğunu ifade ederek, Belediye Başkanı Cengiz Özalp'ı Kosova'ya davet etti.

Muhabir: Yaşar Tonbak

Yayıncı: Şükran Yücel - ANKARA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Turizmciler Beypazarı'nı Gezdi - Son Dakika


Advertisement