Vali Demirtaş'tan Şehit Ailelerine Veda - Son Dakika
Son Dakika Logo

Vali Demirtaş'tan Şehit Ailelerine Veda

Vali Demirtaş\'tan Şehit Ailelerine Veda
07.06.2016 16:08

Son Valiler Kararnamesi ile Adana Valiliğine atanan Vali Mahmut Demirtaş, kent genelinde gerçekleştirdiği veda ziyaretleri kapsamında, Türkiye Harp Malulü Gaziler, Şehit, Dul ve Yetimler Derneği (TÜMŞAD) Adıyaman Şubesinde şehit aileleri ve gazilerle vedalaştı.

Son Valiler Kararnamesi ile Adana Valiliğine atanan Vali Mahmut Demirtaş, kent genelinde gerçekleştirdiği veda ziyaretleri kapsamında, Türkiye Harp Malulü Gaziler, Şehit, Dul ve Yetimler Derneği (TÜMŞAD) Adıyaman Şubesinde şehit aileleri ve gazilerle vedalaştı.

TÜMŞAD Başkanı Hacı Erdengi tarafından karşılanan Vali Mahmut Demirtaş, dernek binasında şehit aileleri ve gazilerle bir araya gelerek helallik istedi.

Duygusal anların yaşandığı veda ziyaretinde Vali Mahmut Demirtaş'ın gözleri doldu. Vali Demirtaş, "Adıyaman'daki 4 yıllık görevimiz süresince her zaman şehit ailelerimizin yanında olduk. Sizler, şehitlerimizin bizlere bıraktığı en kutsal emanetlersiniz. Sizin sevinciniz bizim sevincimizdir. Sizin üzüntünüz bizim üzüntümüzdür. Adana'da bir eviniz olduğunu unutmayın. Kapımız da gönlümüz de 24 saat sizlere açıktır" dedi.

Türkiye Harp Malulü Gaziler, Şehit, Dul ve Yetimler Derneği ziyaretinin ardından Vali Mahmut Demirtaş, Ziraat Odası Başkanlığı, Esnaf ve Sanatkarlar Kredi Kefalet Kooperatifi, KOSGEB Müdürlüğü ile Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliğine veda ziyaretlerinde bulunarak helallik istedi. - ADIYAMAN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Vali Demirtaş'tan Şehit Ailelerine Veda - Son Dakika


Advertisement