Adliye çıkışı yaşanan silahlı kavganın görüntüleri ortaya çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Adliye çıkışı yaşanan silahlı kavganın görüntüleri ortaya çıktı

24.03.2022 19:25  Güncelleme: 21:50

Küçükçekmece Adliyesi'nin otopark çıkışında yaşanan kavgada 3 kişi silahla vurularak hayatını kaybetti. Çatışma anları çevredeki vatandaşlar tarafından cep telefonuyla kaydedildi. Görüntüleri kameraya alan kişinin "Abla gel gel silah sıkıyorlar. Film mi çekiyorlar bunlar, silah sıkıyorlar, kamera falan yok ki" diye konuştuğu duyuldu.

Küçükçekmece Adliyesi çıkışında bir davanın tarafları arasında adliye otoparkında çıkan tartışma, kısa sürede büyüyerek silahların da kullanıldığı kavgaya dönüştü. Olay yerine sevk edilen polis ve sağlık ekiplerince yapılan ilk incelemede, 4 kişinin öldüğü, biri ağır 2 kişinin de yaralandığı belirlendi.

POLİS HAVAYA ATEŞ AÇTI

Olay yerine gelen polis ekipleri, havaya ateş açarak olaya müdahale etti. Olay yerinde bulunan 17 kişi polis ekipleri tarafından gözaltına alındı. Yaralılar olay yerine gelen sağlık ekiplerinin yaptığı ilk müdahalenin ardından hastaneye kaldırıldı. Polis ekiplerinin olay yerinde yaptığı incelemelerin devam ettiği öğrenildi.

Küçükçekmece Adliyesi çıkışı 3 kişinin öldüğü silahlı çatışma kamerada

ÇATIŞMA ANI KAMERADA

Öte yandan olay, çevredeki vatandaşlar tarafından cep telefonu ile kaydedilirken, çeken kişinin çatışmaya girenlere "Kaç, kaç" demesi dikkat çekti.

FİLM ÇEKİMİ SANDILAR

Kayıt sırasında konuşan şahıs, 'Abla gel gel silah sıkıyorlar. Filim mi çekiyorlar bunlar, silah sıkıyorlar, kamera falan yok ki' diye konuşması dikkat çekti. Olayın film olmadığını anlayan şahıs, hem kayda devam etti, hem de olayı anlattı.

Küçükçekmece Adliyesi çıkışı 3 kişinin öldüğü silahlı çatışma kamerada
Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Adliye çıkışı yaşanan silahlı kavganın görüntüleri ortaya çıktı - Son Dakika


Advertisement