- Mersin Şehir Hastanesi
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Başbakan Binali Yıldırım'ın hastaları ziyaret etmesi MERSİN - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Mersin Şehir Hastanesi'nin ve yapımı tamamlanan kamu yatırımlarının toplu açılış törenine katıldı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, açılışın ardından Başbakan Binali Yıldırım, Sağlık Bakanı Recep Akdağ ve Kalkınma Bakanı Lütfi Elvan ile birlikte hastaneyi gezerek tedavi gören hastalara geçmiş olsun dileğinde bulundu, hastalarla bir süre sohbet etti.
Son Dakika › Güncel › Cumhurbaşkanı Erdoğan, Mersin Şehir Hastanesi'nde Tedavi Gören Hastaları Ziyaret Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.