Hatay'ın Dörtyol ilçesinde bisiklet turu düzenlendi.
Nazmiye Muratlı Gençlik Merkezi tarafından, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri dikkate alınarak düzenlenen tur, Özerli Mahallesi'nde bulunan İlk Kurşun Müzesi önünde tamamlandı.
Gençlik merkezinde görevli Yunus Emre Tufan, bisiklet turuyla gençler için faydalı bir etkinlik düzenlendiğini söyledi.
Son Dakika › Kültür Sanat › Bisiklet turu düzenlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.