Süperstar Ajda Pekkan, önceki gün Hayvanları Çaresizlikten ve İlgisizlikten Koruma Derneği HAÇİKO'nun Gayrettepe'de düzenlediği toplantıya katıldı.
Geçtiğimiz haftalarda "Beni hayvan mezarlığına gömün" şeklindeki sözleriyle gündeme gelen Pekkan, yine ilginç açıklamalar yaptı.
"KENDİMİ HAYVANLARDAN AYRIŞTIRMIYORUM"
Süperstar, "İnsanlarla hayvanları ayrıştırıyorum ama ben kendimi hayvanlardan ayrıştırmıyorum.
Hayvanlara yapılacak yuvada benim evimde bile olmayan şeyler var. Kendi kendime 'Ben de mi burada kalsam?' diyorum.
Çocukluğumdan beri Adalar'a gitmiyorum. Orada atlara zulüm yapılıyor. Faytona da binmem çünkü içim sızlıyor.
"KÜRK GİYDİĞİME PİŞMANIM"
Geçmişte kürk giydiğim ve klibimde atları oynattığım için pişmanım.
"FARKINDALIĞIM ARTTI"
Şimdi farkındalığım arttı. Kürk giyenlerden ve kürk yapan modacılardan nefret ediyorum." dedi.
Son Dakika › Magazin › Ajda Pekkan: Kürk Yapan Modacılardan Nefret Ediyorum - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.