Montella: "3 puan için mutluyuz" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Montella: "3 puan için mutluyuz"

18.12.2021 21:45  Güncelleme: 23:18

- Montella: "3 puan için mutluyuz" Adana Demispor Teknik Direktörü Vincenzo Montella: "Zor bir deplasmandan 3 puan aldığımız için mutluyuz" Adana Demirspor Teknik Direktörü Vincenzo Montella, zor bir deplasmandan 3 puan aldıkları için mutlu olduklarını kaydetti.

- Montella: "3 puan için mutluyuz"

Adana Demispor Teknik Direktörü Vincenzo Montella:

"Zor bir deplasmandan 3 puan aldığımız için mutluyuz"

ANTALYA - Adana Demirspor Teknik Direktörü Vincenzo Montella, zor bir deplasmandan 3 puan aldıkları için mutlu olduklarını kaydetti.

Süper Lig'in 17. haftasında Adana Demirspor deplasmanda karşılaştığı Alanyaspor'u 3-1 mağlup etti. Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Montella, zorlu bir deplasmandan 3 puanla döndükleri için mutlu olduklarını söyledi. Oyunun geneline bakıldığı zaman maçı erken bitirebilecek pozisyonları yakaladıklarının altını çizen Montella, "Puan olarak üstümüzde olan bir takımız yendiğimiz için yeniden söylüyorum çok mutluyum. Çok bir deplasmandı. Takım savunmada şut vermedi. İstediğimizi aldık" dedi.

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Montella: '3 puan için mutluyuz' - Son Dakika


Advertisement