Aroma Bayanlar Voleybol İkinci Ligi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Aroma Bayanlar Voleybol İkinci Ligi

14.01.2012 16:27

Aroma Bayanlar Voleybol 2.Ligi'nde Salihli Belediyespor, Kocaeli Büyükşehir Belediye Kağıthane'yi 3-0 yendi.

Aroma Bayanlar Voleybol 2. Ligi'nde Salihli Belediyespor, Kocaeli Büyükşehir Belediye Kağıthane'yi 3-0 yendi.

Salihli Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk setini 25-13, ikinci setini 25-19, üçüncü seti ise 25-22 kazanan Salihli Belediyespor maçtan 3-0 galip ayrıldı.

Salihli Belediyespor Bayan Voleybol Takımı Antrenörü Gül İlter, gazetecilere yaptığı açıklamada, geçen hafta Arkas Spor'a 3-2 mağlup olduklarını ve zirve yarışında beklemedikleri bir yenilgi aldıklarını belirterek, "O yüzden Kocaeli Belediye maçı bizim için çok önemliydi. 3-0 galip gelerek 3 puanın sahibi olduk ve yeniden zirve yarışına katıldık. Oyuncularımı bu galibiyetten dolayı tebrik ediyorum" dedi.

Öte yandan karşılaşma öncesinde Salihli Belediyesporlu voleybolcuları ziyaret eden CHP Manisa Milletvekili Sakine Öz, başarılar diledi.

Öz, 2. Ligde mücadele eden tek Manisa temsilcisi olan Salihli Belediyespor'un birinci lige çıkacağına inandığını sözlerine ekledi.

- MANİSA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Aroma Bayanlar Voleybol İkinci Ligi - Son Dakika


Advertisement