
Kütahya'da 15 günlük bebeğini bir apartmanın asönsörüne bırakarak kayıplara karışan kadın, sitenin güvenlik kameraları tarafından saniye saniye görüntülendi.
Kütahya İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, annesi tarafından terk edilen 2 haftalık bebeğin bırakıldığı apartmanında bulunan güvenlik kameralarını inceledi. Güvenlik kameralarında, bebeği bırakan kadının 25-30 yaşlarında başörtülü ve gözlüklü olduğu görüldü. Polis, kadının eşkali üzerinde geniş çaplı araştırma başlattı. - KÜTAHYA
Son Dakika › Yerel › Bebeğini Asansöre Bırakıp Kayıplara Karışan Kadın, Güvenlik Kameraları Tarafından Saniye Saniye... - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.