Yeni yılın ilk dakikalarında dünyaya gelen bebekler, ailelerini sevince boğdu. Düzce'de 2013 yılının ilk bebeği Asu oldu.
2012'nin son, 2013 yılının ise ilk bebekleri Düzce Atatürk'Devlet Hastanesi'nde dünyaya geldi. Gecede 6 bebek doğdu. Yeni yılın ilk dakikalarında dünyaya gelen Nermin, Erol Kambur çiftinin bebeğine ise Asu ismi verildi.
Hastanede yeni yıl ziyaretlerini gerçekleştiren Düzce Valisi Adnan Yılmaz da, yeni doğan bebeklere çeşitli hediyeler verdi.
(AY)
01.01.2013 14: 05: 33
TSI
NNNN - DÜZCE
Son Dakika › Yerel › Düzce'de Yeni Yılın Bebeği Asu Bebek Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.