Elazığ İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 4 özürlü ve 4 eski hükümlü temizlik işçisi alınacağı belirtildi.
Milli Eğitim Müdürü Reşat Çetin, yaptığı açıklamada 4857 sayılı İş Kanunu 30. maddesi ile 'Yurtiçinde işe yerleştirme ve hizmetleri' hakkındaki yönetmenlik hükümleri doğrultusunda müdürlüklerine bağlı okul ve kurumlarda çalıştırılmak üzere, Türkiye İş Kurumu Elazığ İl Müdürlüğü iş birliğinde 4 özürlü ve 4 eski hükümlü temizlik işçisinin istihdam edileceğini bilidirdi. Çetin, "Türkiye İş Kurumu Elazığ İl Müdürlüğü'nce tarafımıza bildirilecek olan başvuru adayları arasından, iş gücü istihdamının 3 katı kadar başvuru sahiplerini belirlemek üzere 4 Haziran 2012 tarihinde Saat 10.00'da öğretmenevi toplantı salonunda, noter huzurunda kura çekilecektir. Kura sonucunda, 4 özürlü ve 4 eski hükümlü temizlik işçisi istihdam etmek üzere müdürlüğümüzce sonradan belirlenecek tarihte mülakat sınavı yapılacaktır" dedi. - ELAZIĞ
Son Dakika › Yerel › Elazığ'da Özürlü ve Hükümlü İstihdamı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.