Saadet Partisi Manisa İl Divan Toplantısı Sarıgöl'de Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Saadet Partisi Manisa İl Divan Toplantısı Sarıgöl'de Yapıldı

22.01.2012 16:20

Saadet Partisi Manisa İl Divan Toplantısı, Sarıgöl Belediye Düğün Salonu'nda yapıldı.

Saadet Partisi Manisa İl Divan Toplantısı, Sarıgöl Belediye Düğün Salonu'nda yapıldı.

Toplantıya, Manisa Saadet Partisi İl Başkanı Kemal Uşaklılar, İstanbul-Beyoğlu Eski Belediye Başkanlarından Yılmaz Bayat, Manisa'nın 16 ilçesinin Saadet Parti ilçe Başkanları ile partililer katıldı.

Saadet Partisi Manisa İl Başkanı Kemal Uşaklılar, her ay bir ilçede bu tür toplantılar düzenlediklerini belirterek, toplantıda ilçe başkanlarının karşılıklı bilgi alışverişinde bulunma olanağını bulduklarını söyledi.

Toplantının ardından Saadet Partisi Sarıgöl İlçe Başkanı Orhan Uç'un gayretleriyle yaptırılan parti binası davetlilerle birlikte açıldı.

- MANİSA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Saadet Partisi Manisa İl Divan Toplantısı Sarıgöl'de Yapıldı - Son Dakika


Advertisement