İzmir Genç Kızlar Futbol Müsabakalarına katılan Selçuk Anadolu Teknik Lisesi ile Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezi öğrencileri 3. oldu.
Selçuk temsilcisi turnuvadaki son maçta Buca Çok Programlı Lisesi'ni 5-1 yenerek, müsabakaları üçüncü olarak tamamladı.
Aldıkları sonuçtan dolayı çok memnun oldukları kaydeden iki okulun beden eğitimi öğretmenleri kendilerine destek veren herkese teşekkür etti.
- İZMİR
Son Dakika › Yerel › Selçuklu Kızlar Futbolda İl Üçüncüsü Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.