
Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın yeni yılını, yayınladığı tebrik mesajıyla kutladı.
Vladimir Putin, Kremlin internet sitesinde yer alan kutlama mesajında Rusya- Türkiye ilişkilerinin pozitif yönde geliştiğini belirterek, iki ülke arasındaki politik diyaloğun ve karşılıklı ilişkilerin geliştiğine vurgu yaptı.
Rusya'nın Sesi'ne göre, Rus lider, Kasım ayında St. Petersburg şehrinde düzenlenen Rusya-Türkiye 4. Üst Düzeyli Stratejik Konsey toplantısında olumlu sonuçlar alındığını kaydetti.
Son Dakika › Dünya › Putin, Gül ve Erdoğan'ın Yeni Yılını Kutladı: İlişkilerimiz Pozitif Yönde Gelişiyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.