Konya UMKE Ekipleri Marmara Depreminde Ölenleri Andı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Konya UMKE Ekipleri Marmara Depreminde Ölenleri Andı

Konya UMKE Ekipleri Marmara Depreminde Ölenleri Andı
17.08.2012 11:09  Güncelleme: 11:13

Konya UMKE ekipleri 17 Ağustos deprem zedelerini anmak için bir araya geldi.

Konya Ulusal Medikal Kurtarma Ekipleri (UMKE) ekipleri 17 Ağustos depremzedelerini anmak için bir araya geldi.

17 Ağustos 1999'da 03.02'de meydana gelen Marmara depreminde hayatını kaybeden vatandaşları anmak için Konya UMKE ekipleri depremin olduğu saatte toplandı. Merkez Selçuklu ilçesinde bulunan Kültürpark'ta toplanan 30 kişilik UMKE ekibi depremzedeler için saygı duruşunda bulundu. Saygı duruşu sonrasında UMKE Konya İl Sorumlusu Şahin Akkaş yaptığı konuşmada, 17 Ağustos 1999 tarihinde Türkiye'nin çok büyük bir afet yaşadığını ve çok sayıda vatandaşımızın hayatını kaybettiğini söyledi. Akkaş, Sağlık Bakanlığı bünyesinde kurulan UMKE'nin afetlere hazırlık konusunda çok büyük ilerleme kaydettiğini, yurtdışında Somali, Pakistan ve Japonya'da afetzedelere hizmet verdiklerini ifade etti. Konuşmanın ardından UMKE üyeleri araçları ile toplandıkları yerden ayrıldı. - KONYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Konya UMKE Ekipleri Marmara Depreminde Ölenleri Andı - Son Dakika


Advertisement