Ligde 8 maçtan galibiyetle ayrılan Gakgoşlar, aldığı 2 beraberlik ve 13 mağlubiyet sonucu topladığı 26 puanla Spor Toto Süper Lig'de geride kalan 23 haftanın en az berabere kalan takımı oldu.
SADECE 2 BERABERLİĞİ VAR
Ligde 8 maçtan galibiyetle ayrılan Gakgoşlar, aldığı 2 beraberlik ve 13 mağlubiyet sonucu topladığı 26 puanla 13. sırada bulunuyor.
SADECE KARABÜK VE FENERBAHÇE
Ligin 2. haftasında Kardemir Karabükspor ile 2-2, 22. haftasında da lider Fenerbahçe ile 1-1 berabere kalan bordo-beyazlı ekip, 2 beraberlikle ligin en fazla berabere kalan takımı oldu. Elazığ temsilcisini 3 beraberlikle Fenerbahçe ve Sivasspor takip etti.
EN FAZLA BERABERLİK MEDİCAL PARK ANTALYASPOR VE GALATASARAY'IN
Spor Toto Süper Lig'de sahadan en fazla beraberlikle ayrılan takımlarsa 10 maçla Medical Park Antalyaspor ve 9 maçla Galatasaray oldu. Beşiktaş, Kasımpaşa, Trabzonspor, Kardemir Karabükspor, Bursaspor, Çaykur Rizespor ve Kayserispor ise 7 beraberlik elde etti.
Ligde, Eskişehirspor'un 6, Gaziantepspor ve Akhisar Belediyespor'un 5, Torku Konyaspor, Gençlerbirliği ve Kayseri Erciyesspor'un da 4 beraberliği bulunuyor.
Son Dakika › Spor › Elazığspor Lig'de En Az Berabere Kalan Takım Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.