Fransa'nın güneyindeki Narbonne kentinde, 17 yaşındaki engelli ve devlet koruması altında olan Louis adlı gencin, bir çete tarafından darbedilerek vahşice öldürülmesi tüm ülkeyi ayağa kaldırdı. Olayın ardından başlatılan geniş çaplı soruşturmada, aralarında reşit olmayanların da bulunduğu 5 zanlı tutuklandı.
Edinilen bilgilere göre Louis, bu olaydan günler önce aynı grubun saldırısına uğramış ve polise giderek şikayetçi olmuştu. Şikayeti gurur meselesi yapan çete üyeleri, intikam almak amacıyla talihsiz genci bir şantiye alanına çekerek pusuya düşürdü. Saatler süren işkence ve ağır darbelere maruz kalan Louis, olay yerinde can verdi. Gencin cansız bedeni ise günler sonra bulundu.
Cinayeti işleyen şahıslar, Louis'yi öldürdükleri o korkunç anları cep telefonu kamerasıyla saniye saniye kaydetti. Çetenin, yerde hareketsiz ve savunmasız halde yatan gencin kafasına peş peşe acımasızca tekmeler attığı ve bu vahşeti sosyal medyada bir güç gösterisi gibi paylaştığı ortaya çıktı.
Videonun arkadaş grupları arasında yayılması ve kurbanın ailesine ulaşmasının ardından adli makamlar hızla harekete geçti. Olayın ardından yakalanan 5 zanlı, "organize şekilde kasten adam öldürme ve işkence" suçlarından tutuklanarak cezaevine gönderildi. Olayla ilgili soruşturma çok yönlü olarak devam ediyor.
Son Dakika › Fransa › Göçmen çetesi 17 yaşındaki genci döverek öldürdü! O anları kaydedip paylaştılar - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Sizin düşünceleriniz neler ?