Sgk'dan Hizmet İçi Eğitim Semineri - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sgk'dan Hizmet İçi Eğitim Semineri

22.02.2013 14:08

Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Kütahya İl Müdürlüğü, İnsan Kaynakları Daire Başkanlığı'nca eğitim programları organize edileceğini duyurdu.

Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Kütahya İl Müdürlüğü, İnsan Kaynakları Daire Başkanlığı'nca eğitim programları organize edileceğini duyurdu.

Yapılan yazılı açıklamada, "25-27 Şubat'ta Sağlık Provizyon Aktivasyon Sistemi, 4- 8 Mart'ta Kısa Vadeli Sigorta Mevzuatı ve E Ödenek Programı hususlarında hizmet içi eğitim semineri düzenlenecek. Birinci gruptaki Kütahya, Antalya, Karaman, Konya, Burdur, Isparta, Denizli, Muğla, Aydın, İzmir, Manisa, Uşak, Eskişehir, Afyonkarahisar illerini kapsayan eğitimlerin koordinasyon sorumluluğu, SGK Kütahya Müdürlüğü'ne verilmiştir. Bu kapsamda, Yoncalı Mahallesi'ndeki Nehir Termal Otel'de yapılması planlanan eğitime, bahsi geçen illerden 175 katılımcı iştirak edecektir. Eğitim programlarımız, 25 Şubat'ta İl Müdürümüz Davut Eker'in açılış konuşmasıyla başlayacaktır" denildi.

(EFE)

22.02.2013 12: 53: 22

TSI

NNNN - KÜTAHYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Sgk'dan Hizmet İçi Eğitim Semineri - Son Dakika


Advertisement